Wij bezorgen sfeer
op uw event!

Wij verhuren alle benodigdheden voor elk evenement voor elk budget binnen een straal van 50 kilometer van Delft.

Veelgestelde vragen

Bestellen via de webwinkel

Bestel gemakkelijk via onze website door de materialen en aantallen aan te klikken. Bestelling geplaatst? U ontvangt van ons vrijwel direct een voorlopige reservering. Aan de hand van de voorraden bekijken we eerst of alles geleverd kan worden. Indien dit het geval is, ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging. Houdt u eventueel uw SPAM of Reclame folder in de gaten.

Mocht er iets onverhoopt niet op voorraad zijn, bekijken wij graag samen met u of wij een ­­alternatief voor dit product kunnen vinden. We zullen telefonisch of via de e-mail contact met u opnemen.

Hoe dien ik de materialen in te leveren?

Alle artikelen dienen in dezelfde staat als waarin het verstrekt is en geheel gereinigd weer ter worden ingeleverd.

Hoe vind de betaling plaats?

Betaling dient per PIN of contant bij levering van de artikelen plaats te vinden, maar het te betalen bedrag kan ook vooraf aan ons worden overgemaakt. Voor meer informatie zie Algemene Leveringsvoorwaarden.

Hoeveel dagen mag ik de artikelen gebruiken voor de genoemde huurprijs?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. Meestal bezorgen wij op de dag zelf en worden de artikelen de dag erna weer opgehaald. In overleg wordt alles een dag voor het evenement/gebeurtenis geleverd cq. door u opgehaald en de dag na het evenement/gebeurtenis weer opgehaald cq. weer door u teruggebracht.

Voor een huurperiode van zaterdag tot maandag berekenen wij 1 dag huur. Vanwege personeelstekort zijn wij voorlopig op zaterdag gesloten en hierdoor kunnen de huurmaterialen vrijdags door u opgehaald worden of door Rozema Verhuur worden bezorgd.

Indien het een langere verhuring betreft kunt u een offerte aanvragen.

Kan ik bij jullie ook spullen afhalen?

Jazeker, u kunt bij ons alles afhalen, mits de materialen met zorg door u worden vervoerd.

Kunnen jullie ook de catering verzorgen met of zonder bediening?

Ja, Rozema Verhuurbedrijf werkt samen met een aantal regionale cateraars. Zij kunnen u veel werk uit handen nemen met of zonder attente diplomeerde bediening.

Mag ik andere bier fusten op de biertap / bier installatie aansluiten dan degene in de webshop vermeldt staan?

Voor een goede werking van de tapinstallatie raden wij onze aangeboden biersoorten aan. Wanneer uzelf voor een afwijkende biersoort heeft gekozen dan kunnen wij helaas niet in staan voor een goed werking van de biertap! Dit heeft te maken dat de reguliere A-merken een constante kwaliteit hebben en bij andere merken verschilt dit soms per fust.

Wat is de retourbeleid voor linnengoed / tafelaankleding

  • Linnengoed mag vuil doch droog retour gegeven worden.
  • Brandgaatjes, hardnekkige vlekken, kaarsvet en schimmel worden beschouwd als schade en worden berekend als breuk.
  • Linnengoed wordt na retour binnen 1 werkdag aangeboden bij onze wasserij. Mocht na de was behandeling hardnekkige vlekken niet verdwenen zijn dan zijn wij helaas genoodzaakt hier vervangingskosten voor door te berekenen.

Mag ik glaswerk, bestekken en serviezen vuil inleveren?

Ja, wilt u gebruikmaken van onze afwasservice, dat kan. Wij brengen hiervoor een bedrag van 0,10 € per item in rekening.

Glaswerk, servies en bestek gesorteerd per soort in de krat, korf of bestekbak. Bij ongesorteerde retour, berekenen wij u 0,15 € excl. btw per item.

Moet ik alle drank die overblijft na een feest overnemen?

Nee, u betaalt bij ons alleen voor aangebroken frisdrank, wijn, sterke drank en fusten. Ongeopende trays, colli, dozen en fusten worden retour genomen, zodat u nooit met een overschot blijft zitten. Voor losse ingeleverde flessen berekenen wij een extra toeslag.

Rekenen jullie bezorgkosten?

Ja, wij berekenen bezorgkosten. Voor bezorgen en/of retour halen worden transportkosten in rekening gebracht. Vul je adres & postcode in op de Afreken-pagina, waarna de optie bezorgen inclusief de kosten vermeldt worden. Door de oplopende brandstof prijzen aan de pomp zijn wij genoodzaakt hogere vervoerskosten door te berekenen.

Verhuren jullie alleen aan bedrijven of ook aan particulieren?

Wij verhuren zowel aan particulieren als aan bedrijfsleven, het onderwijs, zorginstellingen en overheden.

Zijn de prijzen van Rozema Verhuur inclusief BTW?

Nee, de genoemde prijzen in de webshop en prijslijst zijn per dag in euro’s en exclusief 21% BTW.

Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Bel naar onze klantenservice of stuur ons een mail met uw vraag, dan helpen we je graag verder!

Adres

  • Einsteinweg 14 (kantoor)
  • 2627 BN
  • Delft

Contact

  • T. 015-212 43 13
  • E. office@rozemaverhuur.nl
  • KvK: 88689581
  • BTW: NL864731590B01